سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

مسابقه تیکرو شاون رو در تگزاس یادتون هست؟مسابقه ای که خیلی ها ازش بعنوان بهترین مسابقه تاریخ یاد میکنند.. و اما داور مسابقه مارتی سامسون بود.. مارتی هم اکنون در لوچا اندرگروند کار میکنه ولی ایشون داستان داوری این مسابقه رو تعریف کرد(هرچی بود ترجمه کردم)

"من خندیدم چون این مسابقه قرار نبود در مین اونت رسل باشه!این طور که دستور ها رسیده بود مسابقه میبایست 15 دقیقه باشه و سومین مسابقه شب.. یجا فقط من بودم و تیکر و شاون و پت پترسون و مایکل هِیز..هِیز گفت که شما فقط 15 دقیقه میتونید تو رینگ باشید ولی ما زیر بار نرفتیم چون یه چیزایی باید تغییر میکرد"

Marty Elias

"اون مسابقه 30 دقیقه طول کشید!بعد مسابقه شاون اومد بیرون هاریکین اونجا بود و هی میگفت:اوه مای گاد و خیلی عالی بود .. همه در تعجب بودیم که این مسابقه لیاقت مین اونت رسل رو داشت. بعدش به من گفت:هی!تو این مسابقه رو بعنوان یه مین اونت به یاد داشته باش!


نظرات شما عزیزان:

محمد20
ساعت22:41---21 بهمن 1395
اما به نظر من مسابقشون تو رسلمنیا26از این زیباتر بود چون هیجانش خیلی زیاد بود.اندرتیکرر 2تاتومبستون زد 2تاچوکسلم 1لست راید 1هلزگیت شان تسلیم نشد.شان هم از تاپ روپ پرید رو میزگزارشگران تیکر رو خرد کرد بعدش سومین سویت چین میوزیک و زد.وقتی کاور کرد و اندرتیکر کیک اوت داد من تا چند دیقه هنگ کرده بودم باورم نمیشد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 21 بهمن 1395برچسب:, توسط حمید پانک

اسلایدر